Wednesday, July 9, 2008

6 comments:

faris said...

nak pi langkawi bole tak? Berapa harga?

faris said...

Sila hubungi saya untuk harga secepat mungkin.

Anonymous said...

saya nak tanya. untuk pergi ke port dickson dari kuala lumpur berapa? saya nak buat trip pada 11-13nov ni. saya hanya memerlukan satu bas sahaja untuk lebih kurang 40orang murid. lawatan ini diadakan selam 3hari 2malam. saya hanya memerlukan bas ini untuk pergi dan balik sahaj. agak-agaknya berapa? p

rombongan said...

lawatan ke port dickson untuk 3 hari 2 malam ialah RM1000. Untuk sebarang pertanyaan sila hubungi:

M.FARIS
012-329 0240
@
E-mail
rombongan_ste@yahoo.com

Anonymous said...

kalau dri KL-KEDAH(SPETANI) 2hari 1mlm brapa?

emel pd sy : shielamoon@yahoo.com

wan said...

Salam kalau ke kuala besut dari pontian 2 hari... siap ke pasar payang... berape kalau ikut aturcara
Lepas subuh gerak.. sabtu...
Ahad balik simggah pasar payang terus ke jb